1. CONDITII GENERALE

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) site-ului Avisia.ro implica acceptarea prezentelor Termeni si Conditii (denumiti in continuare „Termeni”/ “Contract”) de catre utilizator (denumit in continuare “Utilizator/ Cumparator/ Consumator/ Dumneavoastra”). Recomandam citirea cu atentie a acestora. Daca nu acceptati in mod integral Termenii si Politicile de protectie a datelor, nu utilizati acest site web. Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.
Compania care administreaza site-ul Avisia.ro este S.C. PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Arcusului, Nr. 10, apartament 1, cam. 5, Sect. 3, cu numarul de telefon 0761 114 161 / 0213222290 si adresa de e-mail: contact@avisia.ro, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de ordine J40/9716/2009 si are Codul de Identificare Fiscala (CIF / CUI) RO26054357, Capital Social 200 RON (denumita in continuare “Vanzator / Proprietar/ Noi/ Avisia.ro”).
Toate termenele prevazute in prezenta sunt interpretate ca sunt exprimate in zile calendaristice. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, termenul se prelungeste in mod corespunzator pana in prima zi lucratoare urmatoare.

2. PROPRIETATEA - DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate S.C. PURE VISION INTERNATIONAL SRL si nu se pot folosi sau copia fara acordul scris al proprietarului. Folosirea fara acordul scris al S.C. PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. a oricaror elemente de pe Avisia.ro ( imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date) se pedepseste conform legilor in vigoare.
Proprietarul NU confera dreptul utilizatorului de a modifica partial sau integral site-ul web, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, vinde sau exploata site-ul in orice alta maniera fara acordul societatii. Utilizatorul / Cumparatorul nu va modifica, copia, distribui, transmite, afisa, publica, reproduce, acorda licente, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informatie sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul acestui site web. Va aducem la cunostinta ca AVISIA este marca inregistrata, in acest sens, orice utilizare a marcii fara acordul proprietarului fiind pedepsita conform legii.
Continutul prezentului site, inclusiv, dar fara a se limita la logo, reprezentari stilizate, simboluri, imagini, fotografii, continut texte si altele asemenea, sunt proprietatea exclusiva a SC PURE VISION INTERNATIONAL SRL. Este nepermisa copierea, distribuirea, publicarea, modificarea, completarea, utilizarea, expunerea, includerea, legarea, transmiterea, indepartarea insemnelor, fotografiilor, imaginilor, bucatilor de text, afisarea, vinderea, etc, a continutului, datelor, informatiilor, fotografiilor sau altor informatii gasite pe site, fara permisiunea expresa acordata in scris de catre SC PURE VISION INTERNATIONAL SRL.
Niciun utilizator/cumparator nu dobandeste, prin utilizarea si accesarea site-ului vreun drept sau vreo licenta de utilizare a vreuneia dintre informatiile de pe site. Niciun utilizator nu are dreptul de a utiliza un dispozitiv automat sau manual pentru a monitoriza materialele disponibile pe site.

3. DATELE DUMNEAVOASTRA SI VIZITELE DUMNEAVOASTRA PE ACEST SITE WEB

Informatiile sau datele cu caracter personal pe care ni le furnizati vor fi prelucrate in conformitate cu “Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal” disponibila AICI. Prin utilizarea acestui site si/sau plasarea unei comezi de produse prin intermediul Avisia.ro, va exprimati in mod expres si neechivoc consimtamantul privind prelucrarea acestor informatii si date si declarati ca toate informatiile si datele pe care ni le-ati furnizat sunt veridice, exacte si complete si ca ati obtinut acordul prealabil scris al titularului informatiilor si/sau datelor, in eventualitatea in care informatiile si datele pe care ni le furnizati prin intermediul site-ului nu va apartin. In situatia in care consideram ca aceste date sunt incorecte sau incomplete ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe o perioada determinata sau nedeterminata, la serviciu, fara nici o notificare in prealabil.

4. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Orice utilizator care doreste acest lucru poate sa se inregistreze pe site-ul nostru cu un simplu click pe butonul INREGISTRARE, disponibil pe pagina principala sau CREARE CONT, disponibil pe pagina de confirmare comanda, si parcurgerea adecvata a pasilor solicitati in vederea inregistrarii.
Pentru inregistrare, vi se va solicita sa va introduceti numele, prenumele, adresa de email si o parola. Aveti obligatia de a introduce o adresa de email valida, in caz contrar nu va fi posibila continuarea procedurii de inregistrare pe site. Sunteti pe deplin responsabil pentru pastrarea in siguranta a parolei de acces precum si a oricarei informatii privind inregistrarea, autentificarea si contul. Sunteti pe deplin responsabil pentru orice comanda si/sau plata efectuata prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastra.
De asemenea, inregistrarea se poate face automat prin intermendiul contului de Facebook, daca optati pentru aceasta varianta.

5. PLASAREA COMENZII SI INCHEIEREA CONTRACTULUI

Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie a fotografiilor sau a setarilor monitorului dumneavoastra. Utilizatorii Avisia.ro vor fi intotdeauna informati daca un produs este sau nu este in stoc, daca se poate produce la comanda, in cat timp se va prelucra si in cat timp va ajunge la ei. Aceste informatii vor fi transmise prin e-mail sau telefon. Ne rezervam dreptul sa efectuam confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea cumparatorilor.
Informatiile prevazute in Termeni si datele cuprinse in Avisia.ro nu constituie o oferta de vanzare, ci o invitatie la oferta (invitatio ad offerendum). Nu va exista niciun contract intre dumneavoastra si noi in legatura cu niciun produs pana in momentul in care comanda dumneavoastra este acceptata in mod expres de catre noi. Daca nu va acceptam oferta, iar din contul dumneavoastra au fost retrase deja fonduri, acestea va vor fi rambursate integral.
Pentru a plasa o comanda, trebuie sa urmati procedura online de cumparare si sa dati clic pe „Autorizare plata”. Dupa aceea, veti primi un e-mail de la noi prin care se confirma primirea comenzii dumneavoastra („Confirmarea comenzii”). Va rugam sa retineti ca acest lucru nu inseamna ca o comanda a fost acceptata, deoarece comanda dumneavoastra constituie o oferta pe care ne-o faceti cu privire la cumpararea unuia sau a mai multor produse de la noi. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi, iar noi vom confirma acceptarea trimitandu-va un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Daca personalul nostru specializat considera ca, inainte de a accepta comanda dumneavoastra, este necesar sa va contacteze, atunci acestia vor avea acest drept ca urmare a plasarii comenzii dumneavoastra. De asemenea, acestia vor putea sa va ceara sa trimiteti reteta scrisa prin e-mail, sa le furnizati datele de contact ale opticianului ce v-a prescris reteta sau sa refaceti consultul oftalmologic/ optometric.
Contractul dintre noi privind cumpararea unui produs („Contractul”) se incheie numai atunci cand va trimitem Confirmarea de expediere. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate in Confirmarea de expediere. Nu vom avea obligatia de a livra niciun alt produs care a facut sau ar fi putut face parte din comanda dumneavoastra, pana cand nu este confirmata expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de expediere separate.
Includerea oricaror produse sau servicii pe Avisia.ro la un moment dat nu implica sau garanteaza faptul ca aceste produse sau servicii vor fi disponibile in orice moment. Ne rezervam dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs.
Comandarea oricarui produs de la Avisia.ro se poate face numai prin intermediul site-ului, plasand o comanda online prin intermediul formularului de comanda. Chatul disponibil pe site, telefonul si mailul puse la dispozitia utilizatorului sunt destinate exclusiv suportului si asistentei oferite pentru a facilita decizia de cumparare.

6. OBLIGATIILE CUMPARATORILOR

Prin lansarea unei comenzi pe Avisia.ro confirmati si ne garantati urmatoarele:
- aveti varsta minima 18 ani;
- utilizati serviciile noastre in mod voluntar;
- datele continute in formularul de inregistrare sunt adevarate si nu incalca drepturile tertilor;
- in cazul in care comandati ochelari de vedere, detineti o reteta pentru ochelari, iar in cazul in care doriti lentile de contact atunci aveti o reteta speciala pentru lentile de contact, reteta ce v-a fost oferita de catre personal calificat in acest sens. Prescriptia dumneavoastra medicala nu este mai veche de 12 de luni;
- ati fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat si garantati ca valoarea dioptriilor de lentile introdusa in timpul procesului de comanda este in concordanta cu reteta prescrisa de oftalmolog. Prin plasarea comenzii, confirmati faptul ca aceasta a fost efectuata in functie de parametrii si tipul de lentile prescrise de catre specialist;
- veti furniza cu acuratete detaliile prescriptiei dumneavoastra, exclusiv in scris, in configuratorul de pe site;
- va asumati raspunderea pentru acuratetea informatiilor medicale introduse pe site-ul Avisia.ro, in baza carora vi se vor confectiona ochelarii de vedere sau vi se vor livra lentilele de contact;
- ca in urma consultului si a prescrierii lentilelor de contact pentru dumneavoastra, ati luat la cunostinta si veti respecta cu strictete regulile cu privire la intretinerea si utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, contactati-ne inainte de achizitia si utilizarea acestor dispozitive medicale.
Dorim sa va informam ca folosirea ochelarilor de vedere si a lentilelor de contact fara aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical si vanzatorul nu este responsabil de eventualele vatamari sau de disconfortul aparut in urma purtarii produselor cumparate din magazinul nostru.
- veti citi si respecta cu strictete indicatiile din prospectele produselor si instructiunile de utilizare a ochelarilor, puse la dispozitie de catre vanzator. Daca nu ati primit, dintr-o eroare, prospectul (pentru solutiile de intretinere, pentru lentile de contact si al lacrimilor artificiale/ picaturi oftalmice), il veti solicita vanzatorului inainte de utilizare. Utilizarea produselor achizitionate de pe Avisia.ro fara respectarea prospectelor si a instructiunilor oferite de Vanzator nu este de natura a atrage raspunderea acestuia.

7. PRETUL BUNURILOR

Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat periodic pe site-ul nostru , cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. Cu toate ca avem grija sa ne asiguram ca toate preturile indicate pe site-ul nostru sunt corecte, pot aparea erori. Daca descoperim o eroare de pret la oricare produs(e) din comanda dumneavoastra, va vom informa cat mai curand cu putinta si va vom oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula. Daca nu va putem contacta, din motive neimputabile noua, comanda va fi considerata anulata si, daca ati platit deja produsul (produsele), va vom rambursa intreaga suma platita.
Preturile afisate pe Avisia.ro sunt exprimate in LEI si includ taxa pe valoarea adaugata prevazuta de lege (19% sau 9%, in functie de produs), dar nu includ taxa de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru.
Preturile pot fi revizuite in orice moment, fara a notifica utilizatorii, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare potentiala nu va afecta vreo comanda a dumneavoastra pentru care, anterior modificarii preturilor, a fost trimisa deja o Confirmare a comenzii. Prin transmiterea comenzii, cumparatorul confirma ca a fost informat ca livrarea bunurilor depinde de plata pretului produselor sau a altor taxe, a caror valoare finala va fi notificata cumparatorului inainte de transmiterea comenzii.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda plasata. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul transmite cumparatorului factura aferenta comenzii efectuate, ce contine detalierea produselor vandute, in format fizic, in interiorul coletului, pentru comenzile platite in avans, si in format electronic (pe e-mail), pentru comenzile platite la livrare. Pentru acuratetea informatiilor din factura, cumparatorul are obligatia sa isi actualizeze datele ori de cate ori a intervenit o schimbare in legatura cu datele care sunt mentionate pe factura. Prin transmiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile astfel cum am mentionat anterior.
In cazul alegerii solutiei de plata a produselor online, vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre cumparator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta in mod exclusiv cumparatorul.

8. PROMOTII SI CONCURSURI

Vanzatorul stabileste regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. Promotiile sunt marcate corespunzator prin folosirea sintagmei „promotie“, sau sintagme asemanatoare precum „promo“, „oferta“, “bonus”.
De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. In perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZA, se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare.
Premiile oferite in urma tombolelor si difertelor promotii derulate de site-ul Avisia.ro nu pot fi schimbate sau inlocuite cu alte modele. Produsele oferite cu titlu GRATUIT in urma diferitelor Promotii si Oferte practicate de catre Avisia.ro nu se supun GARANTIEI.
Ne rezervam dreptul de a anula o promotie sau un concurs fara o notificare prealabila.

9. PROGRAMUL DE FIDELITATE

Programul de fidelitate demarat de Avisia.ro este destinat membrilor AVISIA CLUB. Aderarea la AVISIA CLUB se face prin furnizarea adresei de e-mail a cumparatorului, cu acordul implicit de a primi de la Avisia.ro notificari cu oferte, promotii si instiintari.
Beneficiile membrilor AVISIA CLUB:
- Reducere de bun venit de 10% la prima comanda de pe site-ul Avisia.ro, indiferent de valoarea acesteia. Reducerea se aplica la intregul cos, chiar daca acesta contine produse cu pret deja redus. Insa, aceasta reducere nu se poate aplica simultan cu alte promotii pe baza de cupon sau voucher. Daca utilizatorul are deja un cupon/ cod/ voucher de reducere, din orice alta campanie aflata in derularare, poate folosi, la alegere, fie discountul de 10% de bun venit in AVISIA CLUB, fie discountul oferit de alt voucher.
- Voucher in valoare de 50 lei pentru a doua comanda de pe Avisia.ro in valoare de cel putin 249 lei, plasata in termen de 6 luni de la prima comanda
- Reducere permanenta de 5% la toate comenzile plasate pe Avisia.ro (care se cumuleaza si cu reducerile deja existe). Acesta reducere se aplica pe termen nelimitat, incepand cu a treia comanda.
- Oferte periodice exclusive, care nu apar public pe site sau pe alte canale de comunicare
- Acces prioritar la colectiile noi
- Acces prioritar la campaniile promotionale de Black Friday, Craciun si Paste

10. LIVRAREA BUNURILOR

Avisia.ro depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea si procesarea comenzilor si va incerca sa livreze comanda exclusiv persoanelor cu varsta minima 18 ani la o adresa de domiciliu sau la alta adresa din Romania, conform optiunii de livrare selectate de cumparator.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 169 lei, transportul este oferit GRATUIT. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 169 lei, se precepe o taxa de transport de 15 lei.

Vanzatorul va face eforturi pentru expedierea comenzilor in cel mai scurt timp cu putinta si in ordinea in care acestea au fost plasate. Inainte de plasarea comenzii, veti fi informat/a cu privire la termenul de livrare estimat, respectiv 2-4 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc si 3-4 saptamani pentru produsele ce reprezinta comanda speciala. Imediat dupa plasarea comenzii, daca ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare care contine termenul de livrare estimat. Dorinta noastra este sa livram comanda in termen de 2 pana la 4 zile lucratoare din momentul expedierii sale. Desi intentia noastra este sa efectuam livrarea in intervalul comunicat, va aducem la cunostinta ca livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de vointa noastra, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii. In cazul in care termenul de livrare depaseste 30 de zile, puteti anula comanda.

Livrarea se face de Luni pana Vineri, in intervalul 9:00 - 18:00, la adresa specificata de dumneavoastra si se va supune termenilor si conditiilor curierului, respectiv societatea de curierat rapid Fan Courier (denumit in continuare “Transportator/ Curier”).

Costul de transport pentru produsele comandate de pe AVISIA acopera livrarea coletelor exclusiv in localitatile in care exista agentii ale curierului cu care colaboram, respectiv Fan Courier. Serviciul de livrare door-to-door este disponibil doar in localitatile unde exista sedii Fan Courier. In cazul unei comenzi cu livrare in localitati ce presupun cost de kilometri suplimentari, AVISIA va contacta clientul si ii va propune o metoda alternativa de transport. In cazul in care clientul refuza, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Cumparatorul beneficiaza de Serviciul „Deschiderea coletului la livrare”, astfel veti putea solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. Acest serviciu va ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constatati ca: produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic sau ati primit alt produs decat cel comandat, va recomandam sa refuzati comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completati un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea acestuia. Daca ati achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ati decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata, in termen de maxim 14 zile de la receptia coletului returnat.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decideti refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate. La alegere, puteti opta pentru acceptarea coletului/coletelor integral si returna ulterior doar produsul refuzat conform articolului 12. “Returnarea produselor”.
Vanzatorul isi rezerva dreptul sa nu trimita repetat cumparatorului orice bunuri a caror livrare nu a fost preluata de cumparator din orice motiv, desi Vanzatorul a actionat conform clauzelor de mai sus. Daca cumparatorul nu preia bunurile livrate in ciuda incercarilor repetate de livrare a acestora, Vanzatorul poate rezilia Contractul.

11. MODALITATI DE PLATA

Avisia.ro ofera cumparatorului posibilitatea de a alege una dintre urmatoarele metode de plata:
- Numerar la livrarea coletului. Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului, ceea ce reprezinta o plata facuta in sistem RAMBURS.
- Prin ordin de plata (in contul RO73BTRL04301202R03624XX)
- Plata online integral sau in rate cu card de credit/debit - Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
In cazul in care se opteaza pentru plata cu un card bancar, selectati metoda de plata Card de credit sau de debit, apasati butonul Trimite comanda si veti fi redirectionat in pagina procesatorului de plati EuPlatesc.ro, unde veti introduce datele cardului. Dupa introducerea acestora vor aparea optiunile de rate disponibile.
Dupa alegerea numarului de rate apasati butonul Plateste, iar tranzactia urmeaza sa fie confirmata printr-un e-mail pe adresa asociata contului dumneavoastra AVISIA. In cazul in care plata nu se confirma, veti primi un mesaj de reincercare.
Inainte de a da ultimul clic, verificati datele introduse. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzactiei. Tranzactiile se vor efectua in conformitate cu conditiile agreate cu banca emitenta a cardului. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele securizate EuPlatesc.ro. Avisia.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Vanzatorul isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin card online sau prin ordin de plata; dovada platii trebuie trimisa catre S.C. PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. la adresa de e-mail contact@avisia.ro . Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul vanzatorului. Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz, Avisia.ro va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei si, de asemenea va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor. In cazul vanzarii cu plata in avans, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar, livrarea nu va fi realizata.
Factura pentru bunuri va fi emisa doar dupa ce cumparatorul a platit pretul de achizitie al bunurilor si va fi trimisa clientului astfel:
(a) fizic, impreuna cu bunurile, daca cumparatorul a ales plata fara numerar ca metoda de plata a pretului de achizitie; sau
(b) prin e-mail, in termen de 48 de ore de la livrarea bunurilor daca cumparatorul a ales plata in numerar ca metoda de plata a pretului de achizitie.
Pentru evitarea oricaror neclaritati, Vanzatorul nu emite facturi care nu includ TVA
Transferul dreptului de proprietate
Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat clientului la achitare sau la livrare, dupa caz, dupa efectuarea platii din partea clientului, la adresa indicata in comanda (prin livrare se intelege momentul semnarii de primire a documentului de transport furnizat de catre curier). Pentru produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, dreptul de proprietate se transmite in momentul platii produselor.

12. RETURNAREA PRODUSELOR

12.1 Dreptul legal de retragere
In cazul in care incheiati acest Contract in calitate de consumator, aveti dreptul de a va retrage din Contract in termen de 14 zile calendaristice, fara a furniza vreun motiv, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.
Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat transportatorul, in posesia fizica a produselor. In cazul in care comandati printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere din contract, ne puteti instiinta printr-o declaratie neechivoca (de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta catre SC PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. la adresa: Bucuresti, Strada Arcusului, nr. 10, parter, ap.1, sector 3, Romania, sau prin trimiterea unui e-mail la: retur@avisia.ro ), cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din acest Contract. Puteti sa completati datele mentionate mai jos sau folosi formularul de retragere prevazut AICI:
“Catre SC PURE VISION INTERNATIONAL SRL, Str. Arcusului, nr. 10, parter, apartament 1, sector 3, Bucuresti;
Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*) / prestarea urmatoarelor servicii (*); Comandate la data (*) / primite la data (*); Numar comanda; Numele consumatorului (consumatorilor); Adresa consumatorului (consumatorilor); Cont IBAN; Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie); Data;
(*) A se elimina mentiunea inutila, dupa caz. “
Pentru a nu depasi termenul limita pentru retragere, este suficient sa ne trimiteti mesajul dumneavoastra privind exercitarea dreptului dumneavoastra de retragere inainte de expirarea termenului de retragere.
In cazul in care comanda este achitata, Avisia.ro va rambursa orice suma pe care a primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata
- pentru Comenzile achitate cu plata ramburs, prin virament bancar, intr-un cont comunicat de client prin e-mail.
Fara a aduce atingere celor de mai sus, putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client. Optional, oferim clientilor nostri posibilitatea de a trimite noi un curier pentru ridicarea coletului de retur, clientul avand obligatia de a plati o taxa de transport, in suma fixa de 15 lei. Acest serviciu se refera, exclusiv, la ridicari din localitatile resedinte de judet.

Va aducem la cunostinta ca, potrivit dispozitiilor legale in vigoare, este necesar ca produsele sa fie returnate in conditii perfecte, adica aceleasi ca si in cazul livrarii produsului, fara urme de uzura sau deteriorare a produsului, fara sa fi fost purtat sau folosit, insotit de toate etichetele produsului si eventualele cadouri si impreuna cu toate documentele (factura, certificate de garantie etc.) care au insotit produsul respectiv. In caz contrar, in masura in care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fara a fi necesara indepartarea acestora), Vanzatorul va evalua produsul si va stabili daca valoarea acestuia a fost diminuata, urmand a va instiinta cu privire la suma ce va fi retinuta in acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) NU pot face obiectul renuntarii la achizitie, conform Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului. Cumparatorul isi asuma raspunderea asupra corectitudinii datelor regasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in reteta sunt corecte si nu sunt mai vechi de 12 luni. NU pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:
1) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
2) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
3) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
5) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Cu toate acestea, in cadrul anumitor campanii promotionale, AVISIA poate accepta si returul pentru ochelari cu lentile confectionate dupa specificatiile cumparatorului. Va rugam sa consultati regulamentul campaniilor promotionale in vigoare pentru a verifica ce conditii se aplica. 

12.2 Dreptul contractual de retragere

Pe langa dreptul de retragere recunoscut in mod legal al consumatorilor si utilizatorilor, mentionat in articolul 12.1 de mai sus, va acordam un termen de 45 de zile calendaristice de la data Confirmarii de expediere pentru returnarea produselor (cu exceptia produselor mentionate in articolul 12.1 de mai sus, in cazul carora dreptul de anulare este exclus).
In cazul in care trimiteti inapoi produsele in termenul contractual prevazut de dreptul de retragere, dar dupa ce perioada legala a expirat (a se vedea articolul 12.1. de mai sus), vi se va rambursa numai suma platita pentru produsele in cauza. Veti fi responsabil pentru costurile directe cu returnarea produselor si va asumati riscul legat de returnarea acestora, daca returnarea nu are loc prin intermediul unui curier trimis de catre noi (unde este cazul).
Daca doriti sa returnati unul sau mai multe produse printr-un curier trimis de noi, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0761 114 161 / 021 3222290 sau pe e-mail retur@avisia.ro si pentru a stabili detaliile pentru ridicarea produsului de la domiciliul dumneavoastra. Taxa de retur este de 15 lei si aceasta suma va fi scazuta din suma care va va fi restituita.
Va puteti exercita dreptul de retragere in conformitate cu prevederea din Articolul 12.1 de mai sus; cu toate acestea, daca ne informati cu privire la intentia dumneavoastra de a va retrage din Contract dupa expirarea termenului legal pentru retragere, ne veti preda produsele, in orice caz, in cel mult 45 de zile calendaristice de la data Confirmarii de expediere.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.) Mentionam ca NU acceptam colete ce au fost trimise fara completarea formularului de retur si/sau au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport. Orice restituiri de sume se vor face ulterior receptiei si evaluarii produselor.
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de catre dumneavostra.

12.3 Schimbarea produselor
In cazul in care doriti sa returnati produsul achizitionat si sa optati pentru inlocuirea acestuia cu un alt produs, exclusiv din oferta comerciala existenta pe Avisia.ro, aveti posibilitatea de a solicita un schimb de produse.
Schimbarea produselor achizitionate de pe Avisia.ro este gratuita in termen de 15 zile calendaristice de la achizitionare.
Procedura de schimbare se supune acelorasi conditii si exceptii ca si procedura de returnare (vezi capitolele 12.1 Dreptul legal de retragere si 12.2 Dreptul contractual de retragere).
Veti putea solicita returnarea produsului pentru inlocuire, notificandu-ne printr-un e-mail la adresa support@avisia.ro, cu subiectul SCHIMB PRODUS.
In e-mail este necesar sa ne trimiteti numarul de comanda si codul produsului pe care doriti sa il schimbati. Alternativ, puteti atasa la mail Formularul de retur, pe care il puteti descarca de pe site, completat corespunzator si bifat “Inlocuirea produsului”, la sectiunea “Solicit”.
De asemenea, in mail trebuie sa ne trimiteti si link-ul de pe Avisia.ro aferent produsului/ produselor inlocuitoare.
Se poate achizitiona doar un produs cu acelasi pret sau mai scump decat produsul initial, efectuand plata diferentei de pret.
In momentul in care vom primi notificarea, va vom informa daca putem aproba schimbarea produselor, apoi vom contacta curierul si il vom trimite sa ridice de la dumneavoastra produsul returnat. Costul curierului va fi suportat de AVISIA pentru prima solicitare de schimb.
Daca, ulterior, veti dori sa schimbati si cel de-al doilea produs, acest lucru este posibil respectand aceeasi procedura de mai sus, cu singura deosebire ca dumneavoastra veti suporta plata curierului care va ridica de la dumneavoastra produsul returnat.
AVISIA va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial, si daca au fost indeplinite conditiile de retur.

13. GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre Avisia.ro sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator, in parte. Dispozitivele medicale comercializate pe site-ul nostru sunt conforme cu Directiva Europeana 93/42/EEC Privind Dispozitivele Medicale si Ochelarii de soare respecta standardele Directivei Echipamentului Personal de Protectie ECC Directive 89/686 CEE. Produsele au fost testate si avizate, corespunzator directivelor europene si a legislatiei in vigoare, dar pentru mentinerea calitatii lor sunt necesare o folosire si o intretinere in conformitate cu instructiunile de utilizare aferente, si mai ales conform indicatiilor medicale/de specialitate primite in acest sens.
Produsele comercializate de catre Avisia.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos:
a. Conditii de acordare a garantiei
- Garantia acordata prin prezentul certificat se refera strict la produsul achizitionat. Nu face obiectul prezentei garantii prescriptia medicala/ optometrica (reteta) prezentata de purtator, pe baza careia a fost livrat produsul, Avisia.ro nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru corectitudinea datelor inscrise in prescriptie (reteta).
- Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Avisia.ro si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice.

- Solicitarea acordarii garantiei se face completand formularul de AICI.

- La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul este obligat ca, impreuna cu produsul defect, sa trimita o copie a facturii si certificatului de garantie primite in colet impreuna cu ochelarii.
Avisia.ro inregistreaza defectiunile ce fac obiectul garantiei in anexa de la certificatul de garantie, “Fisa de evidenta a interventiilor”. Produsele sau partile defecte, inlocuite in garantie, trec in patrimoniul Avisia.ro .
b. Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:
- Cumparatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
- Interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al Avisia.ro;
- Neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta dupa momentul vanzarii;
- Schimbarea starii originale a produsului.
c. Urmatoarele defecte nu sunt acoperite de garantie:
- Defecte generate de zgarieturi, deformari, fisuri, ciobiri, distrugeri partiale sau totale;
- Defecte generate de nerespectarea de catre cumparator/utilizator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare si utilizarea produsului prevazute in instructiunile de utilizare ce insotesc produsul;
- Defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibratiilor.

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE OCHELARI DE SOARE/ VEDERE:

a. Utilizarea ochelarilor
- Ochelarii nu sunt destinati pentru a fi utilizati in conditii extreme care ar putea duce la deterioarea lor (zgariere, rupere, indoire, sfaramare, topire) si care ar putea pune in pericol integritatea sau sanatatea cumparatorului; privirea directa a soarelui sau a surselor de lumina excesiva, lucrul in zone in care exista substante chimice agresive, etc.
- Durata medie de utilizare a produsului: 24 luni.
b. Manipularea ochelarilor. Recomandari:
- Nu purtati ochelarii pe cap;
- Acordati o atentie sporita in utilizarea si manipularea ochelarilor ale caror lentile sunt fixate in montura cu suruburi sau cu fir de nylon, acestia fiind mai fragili;
- Aveti grija ca suprafata lentilelor ochelarilor sa nu intre in contact cu suprafete dure sau abrazive;
- Manevrati ochelarii cu ajutorul ambelor maini.
c. Pastrarea si transportul
- Pastrati si/sau transportati ochelarii numai in port ochelari adaptati marimii acestora;
- Nu lasati si nu folositi ochelarii langa surse de caldura, foc deschis sau alte zone cu temperaturi extreme cum ar fi sauna, uscatoare de par, aragaz etc.
- Nu lasati ochelarii in interiorul autovehiculului, pe timpul verii.
d. Curatarea
Spalati ochelarii folosind doar detergenti lichizi specifici sau apa si sapun;
Stergeti ochelarii numai cu un material de tip microfibra sau cu servetele umede speciale;
Va recomandam ca in timpul operatiei de curatare sa sustineti ochelarii cu fermitate in zona puntii nazale;
Nu folositi detergenti agresivi, alcool, acetona sau alte substante similare si nici servetele de hartie.

Lentile de contact, solutii si accesorii pentru lentilele de contact beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta. Toate aceste produse se vor manevra in mod corespunzator cu indicatiile primite si vor fi intretinute cu solutiile adecvate.
In cazul unor defecte de fabricatie, produsele sunt trimise de client catre Avisia.ro Produsele vor fi inspectate de catre furnizorul/producatorul acestora, iar in cazul in care acestea se dovedesc a fi defecte, cumparatorului i se vor inlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Va rugam sa retineti ca acest proces poate dura pana la doua luni, inclusiv timpul de transport. Cand o eroare de fabricatie este recunoscuta, va vom trimite noi lentile cu aceeasi combinatie de parametri, fara taxa de transport. Daca, totusi, se determina ca nu exista nicio eroare de fabricatie, nu va putem rambursa contravaloarea lentilelor sau trimite o noua pereche.

Garantia lentilelor de contact acopera urmatoarele probleme aparute:
1. Zgarieturi din fabricatie pe suprafata lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafata lentilei. Va rugam sa inspectati cu atentie lentilele inainte de a desigila blisterele in care sunt asezate. Pentru acoperirea acestor garantii este nevoie ca lentilele sa fie trimise catre noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul in care acestea nu sunt sigilate in blistere, se considera a fi vorba despre manevrarea necorespunzatoare din partea utilizatorului.
2. Diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj – pentru rezolvare acestui tip de reclamatie este necesar ca mai intai sa ne trimiteti o copie a retetei dumneavoastra oftalmologice in care sa apara urmatoarele date si care sa corespunda cu tipul de lentile de contact comandate: dioptria sferica, dioptria cilindrica, axul, aditia, raza de curbura, tipul de lentile recomandate.
Garantia lentilelor de contact nu acopera: prescriptia si adaptarea necorespunzatoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipularii necorespunzatoare (ex: ciupirea sau ruperea marginilor lentilei, etc); defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare (ex: depozite pe suprafata lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemultumirea in legatura cu o noua marca de lentile, nemultumirea fata de efectul de culoare obtinut prin purtarea lentilelor colorate
Nemultumirea in legatura cu o noua marca de lentile – Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar daca este recomandat de catre un specialist, implica riscul ca acesta sa nu vi se potriveasca. Va sfatuim sa consultati intotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul inainte de a incerca o noua marca de lentile. Pentru mentinerea sanatatii ochilor dumneavoastra, va sfatuim sa solicitati medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite si acordul specialistului pentru purtarea lor. In cazul in care medicul nu dispune de lentile de proba, va recomandam sa mergeti cu lentilele achizitionate (inainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog sa verifice adaptarea si sa-si dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare cumparator poate avea o experienta diferita cu acelasi tip de lentile. Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele complicatii medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai in cazul in care blisterele sunt sigilate si nedeteriorate.
Nemultumirea fata de efectul de culoare obtinut prin purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtarii lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv si poate varia in functie de numeroase conditii si influente. In primul rand, efectul va fi influentat de pigmentarea ochilor. In al doilea rand, ea poate fi influentata de factori externi, cum ar fi conditiile de lumina, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decat atat, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit in acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil sa se prevada rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, daca sunteti nemultumit de rezultat.

INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE A LENTILELOR DE CONTACT gasiti AICI

La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul este obligat sa notifice Vanzatorul prin e-mail asupra reclamatiei facute. In vederea solutionarii in mod eficient a reclamatiilor dumneavoastra, ne rezervam dreptul de a va solicita si documentele necesare pentru a dovedi indeplinirea conditiilor prevazute la Art.6 -”Obligatiile cumparatorilor”. Veti primi un mail in care se regaseste si formularul de solicitare pe care va trebui sa il completati. Acest formular de reclamatie se poate descarca si de pe site, de AICI.

Completati formularul si puneti-l in colet, alaturi de ochelari. Pregatiti-l de expediere si chemati un curier de la compania de curierat preferata. Plata curierului revine in sarcina cumparatorul. Vanzatorul va refuza coletele cu plata la destinatar.
Prezentele reglementari privind garantia produselor sunt intocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 si nu afecteaza celelalte drepturi ale consumatorului, prevazute de Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, de Ordonanta nr.21/1992 privind protectia consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor.

14. PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMATIILOR

Orice nemultumire legata de accesarea, utilizarea, inregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuata si alte asemenea, ne va fi comunicata direct, fie telefonic, la numarul 0761114161, fie prin email la adresa contact@avisia.ro
Nemultumirea dvs va fi inregistrata si veti primi un raspuns in scris, pe adresa de email mentionata cu ocazia aducerii la cunostinta noastra a nemultumirii dvs, in termen de cel mult 5 zile lucratoare.

15. RASPUNDEREA CONTRACTUALA

15.1 RASPUNDEREA UTILIZATORULUI
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, fiind responsabil in conditiile legii de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin accesarea site-ului, crearea Contului, utilizarea site-ului, plasarea comenzilor, etc. Utilizatorul accepta in mod expres si neechivoc Termenii si Conditiile site-ului in ultima sa versiune comunicata in cadrul site-ului. Ulterior crearii Contului, utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si conditiilor site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului. Utilizatorul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor si Conditiilor ori de cate ori utilizeaza site-ul.
Acceptarea Termenilor si Conditiilor site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

15.2 RASPUNDEREA VANZATORULUI
Raspunderea Vanzatorului – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor (Contractului): PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. ca vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, in mod rezonabil, a acestei incalcari.
In orice caz (excluzand raspunderea pentru pagubele aduse vietii si/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maxima fata de Cumparator pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.
Nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Prin incheierea Contractului, cumparatorul confirma ca imaginile si fotografiile bunurilor de pe Avisia.ro sunt ilustrative si ca, in realitate, bunurile pot fi diferite de imaginile ilustrative, diferenta constand cel mai adesea in culoarea bunurilor.
Nicio prevedere din aceasta clauza nu va va afecta drepturile legale pe care le aveti in calitate de cumparator si/sau utilizator sau dreptul de a va retrage din Contract

15.3 LIMITAREA RASPUNDERII PRIVIND FUNCTIONAREA SITE-ULUI
Site-ul Avisia.ro este gazduit pe servere de tipul „Shared Hosting“. Societatea S.C. PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site, indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari si/sau pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe site
Vanzatorul nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Cumparator cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/ Cumparatorului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinand acestuia.
Site-ul nostru web poate contine link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor parti terte; astfel de linkuri sunt furnizate numai in scop informativ si nu avem niciun control asupra continutului site-urilor web si materialelor respective. In consecinta, nu ne asumam nicio raspundere pentru nicio pierdere sau dauna care poate decurge din utilizarea unor astfel de linkuri.

15.4 LIMITAREA RESPONSABILITATII PENTRU COMENTARIILE UTILIZATORILOR
Utilizatorii care viziteaza site-ul Avisia.ro.ro pot face comentarii si review-uri la produsele afisate pe site.
S.C. PURE VISION INTERNATIONAL S.R.L. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata sa plateasca vreun fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei persoane. Vanzatorul nu isi asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului.

16. POLITICA DE COOKIES
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Cookie-urile joaca un rol important in facilitarea accesului si livrarii multiplelor servicii de care utilizatorul se bucura pe internet, oferind vizitatorilor site-ului o experienta de navigare mai valoroasa, mai utila si mai placuta. Pentru mai multe detalii va rugam accesati “Politica de utilizare cookie-uri” disponibila pe site-ul nostru.

17. FORTA MAJORA
Nicio parte nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

18. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SC PURE VISION INTERNATIONAL SRL si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila in termen de 15 zile de la data sesizarii in scris de catre utilizator sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Entitatea relevanta pentru solutionarea alternativa a litigiilor cu consumatorii va fi Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau alta persoana fizica autorizata relevanta, inregistrata in lista entitatilor competente pentru solutionarea alternativa a litigiilor tinuta de Ministerul Economiei Romane (lista este disponibila la adresa http://www.anpc.gov.ro/ ). Consumatorul poate sa aleaga dintre entitatile sus-mentionate competente pentru solutionarea alternativa a litigiilor cu consumatorii entitatea careia sa i se adreseze.
Pentru a depune cererea de solutionare alternativa a litigiului sau, consumatorul poate utiliza o platforma online pentru solutionarea litigiilor, disponibila la http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

19. DISPOZITII FINALE
In cazul in care, in orice moment de pe durata contractului, omitem sa insistam asupra executarii stricte de catre Cumparator a obligatiilor care decurg din contract sau din oricare dintre acesti Termeni si/sau daca omitem sa ne exercitam oricare dintre drepturi sau sa formulam caile de atac la care avem dreptul in temeiul acestui contract sau al acestor Termeni, acest lucru nu va reprezenta o renuntare din partea noastra la aceste drepturi sau cai de atac sau o limitare a acestora si nu va exonera Cumparatorul de respectarea obligatiilor in cauza.
In cazul in care o autoritate competenta va considera ca oricare dintre acesti Termeni este nevalid, nelegal sau inaplicabil sau ca oricare prevedere din Contract este nevalida, nelegala sau inaplicabila intr-o anumita masura, se va separa in masura stabilita termenul, conditia sau prevederea in cauza de restul termenilor, conditiilor si prevederilor, iar acestia din urma vor continua sa aiba validitate in masura maxima permisa de lege.
Acesti Termeni si orice document la care se face trimitere in mod expres constituie acordul integral dintre Cumparator si Vanzator in ceea ce priveste obiectul oricarui Contract si inlocuieste orice alt acord, orice alta intelegere sau orice alt aranjament anterior verbal sau scris dintre dumneavoastra si noi.

20. PROGRAM DE LUCRU
Fiind un magazin online, pe Avisia.ro puteti plasa comanda dumneavoastra oricand, 24 ore din 24. Veti primi un mail automat care va confirma faptul ca am primit comanda dumneavoastra, insa acest mail nu reprezinta confirmarea comenzii. Procesarea comenzii dumneavoastra va fi facuta de catre personalul AVISIA, in timpului programului de lucru.
Comenzile sunt procesate de Luni pana Vineri in intervalul orar 9.00 -17.30.
Comenzile efectuate in afara programului sau in perioada sarbatorilor legale vor fi procesate in prima zi