AVISIA face toate demersurile pentru a va informa in fiecare moment ce se intampla cu comanda dumneavoastra. In acest sens, veti primi mailuri care sa va semnaleze fiecare modificare de status a comenzii. De asemenea, puteti vizualiza statusul comenzii din contul dumneavoastra pe AVISIA, sectiunea “Comezile mele”.

Un e-mail de confirmare a primirii comenzii se trimite automat atunci cand ati finalizat cu success o comanda pe Avisia.ro

Daca nu ati primit acest mail, va rugam sa verificati daca s-a intamplat una din situatii:

- Mailul a intrat in folderul Spam sau Bulk;

- Ati gresit dumneavoastra adresa de mail introdusa;

- Plata nu a fost procesata sau finalizata.

Daca nu identificati cauza, va rugam sa contacti echipa noastra de suport.

Speram sa nu se intample asta si facem tot posibilul sa livram numai produse in stare perfecta. Insa, daca se ivesc si astfel de situatii, ne pare rau si incercam sa solutionam cat mai repede, pentru ca ne dorim sa fiti multumit.

Tocmai in acest scop, va punem la dispozitie serviciul “deschidere colet la livrare”. Astfel, veti putea solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Daca veti constata ca produsul comandat nu este in stare perfecta si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzati comanda.

Daca nu ati observat defectul la livrare, atunci va trebui sa urmati procedura de retur, asa cum este ea prezentata aici.

Oricat efort depunem pentru a onora perfect orice comanda, erori umane se pot strecura. Daca s-a intamplat sa va trimitem alt produs decat cel comandat sau sa va trimitem comanda incompleta, ne cerem scuze si vom face tot posibilul sa remediem rapid situatia.

Tocmai in acest scop, va punem la dispozitie serviciul “deschidere colet la livrare”. Astfel, veti putea solicita curierului deschiderea coletului la receptive. Va rugam sa verificati daca produsul primit este cel comandat si daca in colet se regasesc toate produsele comandate.

In cazul in care observati orice neconcordanta cu ceea ce ati comandat, va recomandam sa refuzati comanda.

Puteti anula o comanda, daca aceasta nu a fost inca procesata (in cazul unui produs personalizat) si/ sau livrata. 

Pentru a verifica statusul comenzii dumneavoastra, va rugam sa ne contactati prin e-mail si sa ne comunicati numarul dumneavoastra de comanda.

In orice situatie, veti primi un raspuns pe mail, in maximum 2 zile lucratoare de la solicitare.

Comanda nu mai poate fi anulata daca aceasta a plecat catre dumneavoastra.

Daca nu doriti sa intrati in posesia bunurilor comandate, aveti posibilitatea de a refuza coletul, iar acesta va fi returnat catre noi.

AVISIA emite factura pentru fiecare comanda. Aceasta va va fi transmisa fie in colet, alaturi de produsele comandate, fie pe mail, la adresa introdusa de dumneavoastra in momentul plasarii comenzii.

Da, printre modalitatie de plata disponibile pe AVISIA exista si plata in rate cu card de credit. Puteti selecta plati de la 2 pana la 5 rate lunare . Aceasta este optiune este disponibila numai pentru cardurile bancilor partenere ale procesatorului de plati EuPlatesc.ro.

Optiunea “plata la livrare” nu este disponibila pentru produsele confectionate pe comanda, dupa specificatiile clientului. Orice pereche de ochelari cu lentile personalizate intra in aceasta categorie, pentru care este acceptata doar plata cu cardul.

De asemenea, din ratiuni comerciale, comenzile mai mari de 899 lei, indiferent de categoria produselor cumparate, nu sunt eligibile pentru “plata la livrare”.

In configuratorul de ochelari, dupa ce introduceti informatiile de pe reteta dumneavoastra, se va selecta automat tipul de lentile recomandat. Daca dioptriile permit, puteti schimba tipul de lentile selectat, alegand fie o varianta mai ieftina, cu lentile standard, fie una mai scumpa, care include un grad mai mare de subtiere a lentilei.

Pentru anumite afectiuni, insa, cu valori mari ale dioptriilor sau ale cilindrului, subtierea lentilei este obligatorie, pentru a se putea monta pe rama aleasa, de aceea, categoria de lentile compatibila va fi selectata automat, iar celelalte vor deveni indisponibile.

Aceasta masura este necesara pentru a va putea oferi calitate si o vedere corecta prin noii dumneavoastra ochelari de vedere.

Pentru AVISIA este foarte importanta calitatea vederii pe care o oferim clientilor nostri, de aceea folosim doar lentile de calitate superioara AAA, din sticla organica (plastic) cu indice de refractie de cel putin 1.56. AVISIA colaboreaza cu producatori consacrati de lentile pentru ochelari, comercializand marci precum Essilor, Smile, Rodenstock, Interoptik, Aveo, Perfect Lens, Hoya. Tipul de lentile se selecteaza automat, conform unui algoritm ce tine cont de dioptriile dumneavoastra si de pretul lentilelor.

Daca doriti o pereche de ochelari cu lentile progresive sau bifocale, va rugam sa va adresati echipei AVISIA, pentru a va indruma catre unul din partenerii nostri unde puteti face un consult gratuit. Ochelarii progresivi sau bifocali au nevoie de marcaje speciale pe lentila, marcaje ce se fac de catre optometrist in timpul controlului. Cu sprijinul partenerilor nostri din reteaua Vision Optica, din Bucuresti, vom putea sa realizam ochelarii dumneavoastra pe comanda speciala.